Alla inlägg den 24 april 2009

Av Fia - 24 april 2009 11:03

Nu har jag äntligen sett att en person i alla fall vill veta vad jag gör om dagarna och det är ju min käre son om nu det ska räknas lol

 Vad gör jag om dagarna Just nu försöker jag levla min wow char Bara 1 level ifrån max och det är faktiskt riktigt skoj att spela igen

Har Sandra hemma nu och hon vill såååå gärna hem till Uppsala för att hämta sin tandskena men nej nej på måndag säger jag med bestämd röst och sätter ner foten (Sedan får vi väl se hur konsekvent jag är) Sizzel ska till Uppsala för att tjata till sig lite pengar med full rätt.

Det är så synd om henne nu Hon hade köpt en konser biljett till Miavi som i japan är en stor rock/pop idol Men den blev inställd Till råga på allt så så hade hon fått en lägenhet i Gottsunda och soc hade lovat att stå i borgen När hon ringer så säger hon(soc tanten) att nej du måste ta en billigare lägenhet max 3500kr i månaden fick den kosta ALLT var pest för henne den dagen med full rätt Jag blev oxå riktigt arg och ringde soc o frågade vad dom pysslade med men nej då det var det beslutet dom hade tagit Jävla skit soc....

vad mer kan jag säga jag ska låta dagen gå sin gilla gång sedan ska jag försöka bättra mig på detta med bloggerierna


Buss o Kran o en sur Soc dam





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards