Alla inlägg den 27 april 2009

Av Fia - 27 april 2009 12:24

Igår skrev jag värsta inlägget men när jag skulle lägga upp en bild till det mest givade inlägget i mitt blogg liv så försvinner hela inlägget

Men men man får t sig i kragen och försöka igen

Ja jag vet jag skriver inte varje dag men jag skriver så ofta jag orkar


Nu har i alla fall ena framtanden blivit så lös att jag måste nog dra ut den Ska bli skoj att bli en tandlös gumma lol

Nej jag får ta mig själv i kragen och gå till tandläkaren Alla tänderna sitter löstb nu men som tur är så är jag övertygad om att alla inte kommer att tappas samtidigt.

Nu ska jag spara inlägget och se om jag får behålla detta denna gången

Ha en fortsätt bra dag och håll i tänderna


Bussar o Kranar och en tandläkar stol

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards