Alla inlägg den 2 juni 2009

ARG

Av Fia - 2 juni 2009 12:24

Nu jävlar blommar det i potatislandet eller nått!

Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen Inte bara arg utan ledsen oxå för Dick skulle ha kommit idag men *missade* tåget HAN missar fán ingenting i vanligafall så man blir lite fundersam

Sedan vägrar han komma in på msn utan han skickar bara sms om att vi ska ta en *paus*

Ja du en paus kommer vi att ta Jag ska då bli redigt jävla övertalad om han ska kunna be om en slut på *Pausen*

Jag kommer över detta men jag blir bara arg för att han inte i första stund kunde säga att Nej vi kanske har gjort ett fel val

Istället masar han över allt skit på mig och säger att vårat förhållande funkar inte pga avståndet...Ehhh...?

Nu har jag vilka möjligheter som helst att kunna åka till honom  Men men skit samma tyvärr så är det han som missar mig inte jag som missr honom o gud nåde om han ens försöker komma tillbaks igen

Känner mig så som bilden


Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards