Alla inlägg den 12 juni 2009

Mat

Av Fia - 12 juni 2009 22:36

Måste nog säga att mat är väldigt  underskattat

Tänker på smakupplevelsen att äta en het pizza eller en grillad flintastek

Så som jag har det nu så är det jobbigt att äta mjukt bröd så dieten blir kräm och nudlar Jag hade sett fram emot ett stort grönt ja varför inte ett rött äpple eller en kanelbulle eller ja vad som helst som ska tuggas

Jag har ingen som helst känsel i tänderna Jo min nedre som fortfarande sitter kvar men i alla fall

Dett får mig att tänka på alla dessa stackars åldringar som inte får njuta av god mat eller kanske det är som så att man vänjer sig med en bricka i gommen?

Nå ja jag har snart lärt mig säga bokstaven S nu är det R och en del andra svåra ord som sked kyrka och ja ni vet

Men jag kommer att vänja mig vid allt det är jag övertygad om och man måste se det posetiva i allt som sker och vara glad för minsta lilla framsteg.

Av Fia - 12 juni 2009 16:17

Äntligen en dag utan skavsår i munnen

Har ätit några mackor oxå men gisses så konstigt det känns Man känner ju inte när man biter av !

Ska försöka med något svårare men inte idag en sak i taget.


Måste nog säga att läspningen snart är borta så om en vecka så kan jag nog prata som folk igen =)

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards