Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Fia - 5 juni 2009 09:11

Nu har jag blivit snäll igen med andra ord nu kanske jag ska fortsätta skriva blogg

Sist jag skrev var jag riktigt arg men det har gått över som tur är


Nåja Igår var det kalas i Gryttby Ganska skoj faktiskt Hade 3 av barnen och 2 av barnbarnen hos mig samt Sandras make John Roine var självklart oxå här ja faktiskt 2ggr t.om


Johannes skickade en konstig video av några afrikanska kvinnor som sjöng happy Birthday lol Kul och udda.

Eftr att jag dumpat av familjen i Uppsala bar det iväg till sjukhuset Sizzel kände sig riktigt krasslig och var lite orolig för sin transplanterade njure men det var *bara* streptokocker i halsen

Man kan ju tycka att det inte är bara bara men hellre en kur med Kåvepenin än en inläggning för njuren Ben there done that


Nåväl nu ska jag försöka göra något annat Dick du skulle ha kunnat tagit nästa tåg därför är/var jag förbannad Men men thats life


Bussar o Kranar och en streptokock

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards