Alla inlägg den 23 september 2009

Av Fia - 23 september 2009 10:45

Vart sjutton har hänt med dom andra dagarna denna veckan?

Måste ha tappat bort dom på ena eller andra sätter för idag är det MÅNDAG för mig i alla fall

Har möblerat om så datorn står i sovrummet ett rum jag ALDRIG röker i

eller...

Rökte i ska nog vara närmare sanningen Usch vad äckligt att somna i gammal rök ånga men men eftersom jag sover själv så skadas ingen annan

Sitter med direkt utsikt till ladugårds backen och ser när korna kommer in för morgon mjölkninge Ganska mysigt faktiskt dom är ju så himmla goa dom däringa djuren =)


ja just ja skulle ju berätta om att 2 av 4 katter ska ha barn IGEN *suckar tungt* Men det verkar som om att jag kan bli av med en hel drös för intresset är stort för katt nu

vad mer...

Hmm jag kanske kan återkomma lite senare idag men jag lovar ingenting bara så ni vet

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards