Alla inlägg den 25 september 2009

Av Fia - 25 september 2009 10:04

jag har totalt missat att skriva igår men det är ingen större förlust kan jag meddela Jag var bara i Gävle och hälsade på en vän som bor där

Åkte vid 15 var hemma vis 23 och då skall tilläggas att jag var en del av tiden i Tierp oxå

Jaha varför åker jag till Gävle bara si sådär?

Jo för att jag numera äter ADHD tabletter som gör att jag istället för att *fundera på* att göra istället GÖR

ja det är ju en bra vändning Jag har som ni har sett redan pimpat badrummet(foton kommer) och börjat med köket.


vanligt för ADHD är som sagt att det stannar vid planer eller att man börjar med 10 saker samtidigt och inget blir klart

men nu ska badet snart vara klart Ett handtag till mormor så hon inte behöver en stol är väl sista fasen i det rummet

Sedan köket är det bara en hylla som ska upp även där kommer bilder att visa resultat


Nåja nog om detta

Pip har ännu inte fått sina ungar så kattungar kommer inte att levereras förrän om tidigast 2 månader så det blir väl typ en julklapp till sig själv om man vill ha en kattunge

Sizzel ska vara nummer ett på att välja sedan kommer Johannes som god tvåa Linda och sandra ska inte ha någon så jag hamnar på god tredje plats Sist kommer nog tyvärr Emmi men det gööör ju inget lol

Nu ska jag försöka hitta min mobil och knäppa några foton från dom *nya* rummen Återkommer senare

Pussar på

Johannes

Linda

Sandra

Sizzel

Emanuel

Julia

Emelie

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards