Alla inlägg den 29 september 2009

Av Fia - 29 september 2009 17:38

Eller snarare i en transport bur.  

Idag hittade Roine   en kattunge uppe på höloftet eller närmaer bestämt nere i mjölk kammaren

Vild och fräsande kom han hit med tjocka arbetshanskar och en pytte pytte bäbis intryckt mot bröstet

Han har varit med mig hela dagen i hopp om att jag ska kunna tämja han och ha han lös men vete sjutton om jag vill det lol

Jo jag vill ju att den ska vara ute från buren men i dagens läge är det helt omöjligt

Han/hon äter i alla fall och nu har jag satt in mjölk till den så att han/hon inte ska behöva törsta ihäl

Tass   är sjukt intresserad av den men Amara   och Pip   vill nog helst att den försvinner snabbt och skoningslöst hehe


Nåja kan ni komma med ett neutralt katt namn så välkomnar jag det för lite knas att kalla den *Bäbisen*

Av Fia - 29 september 2009 13:43

Kolla nu inte på jorden som ligger på golvet Jäklar nu kommer du ju att göra det !!

Okey här kommer bilderna från badrummet

             

                
 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards