Alla inlägg den 27 september 2009

Av Fia - 27 september 2009 22:27

Ja jag kanske skulle börja läsa tidningar men på något sätt är det väl mer att kopiera det som redan har skrivits eller?

Nåja jag har väl lite fantasi om det skulle knipa men uppenbarligen så behövs ju inte det hehehehe


Idag var jag på Middag hos min kära Mor Underbar innerfilé med ost sås och sparris MUMS

Spelade ett parti kort med henne oxå och JAG vann men det är väl ingen nyhet precis

2 Katter är väldigt gravida Pip kan nog få bäbisar precis när som helst medans amara kanske *bara* är fet

Nåja ni kan ju kolla själva hehe


Inga foton från Badrummet ännu för jag har fortfarande inte fått ut stolen och jorden som hamnade på golvet och som jag väldigt enkelt kan damsuga upp om jag fick lust

Vi får se i morgon

Så till sist

jag ÄLSKAR verkligen alla mina 4 barn dom är fantastiska

PUSS Mamma

   

        


Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards