Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Fia - 13 maj 2009 19:58

Ja ni hur det kan bli på bara några få futtiga dagar

I lördags pratade jag med mitt ex i Kalmar i måndags hämtade jag han på stationen i Uppsala och på fredag blir jag ensam igen


Ganska skoj ändå Jag var ihop med honom fram till januari då vi bägge kom underfund med att vi skulle sluta ses dels för att vi har en rätt så hög ålders skillnad oss emellan sedan att han ville så mycket mer med sitt liv vilket jag inte kunde ge honom så vi var såååå överens fram tills jag såg han på webcam och bara kände en enorm saknad

Han tyckte uppenbarligen det samma för när han ringde mig så hade han beställt biljett under tiden vi satt o chattade och vipps ja då var man inte singel mer

UNDEERBART Men visst det kommer en del problem med ett nytt förhållande som är gammalt men vi har bestämt oss och vi får ta dagen som den kommer.

Av Fia - 13 maj 2009 19:51

Idag har jag varit i kyrkan vilket enbart sker under bröllop barndop och begravningar

Försökte komma på hur många av dessa som har varit bröllop och kom underfund med att jag har bara varit på ett och det var mitt eget

Barndop har väl hänt betydligt oftare åtminstonde 4 utan att inräkna mina egna barns

Begravningar då? Jo det har blivit 5 så folk dör oftare än gifter sig o skaffar barn

Hur många har du varit på?


Bussar kranar och en lik kista

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards