Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Fia - 23 maj 2009 12:44

Nu är det en väg till bättring på gång Jag skriver i bloggen varannan dag och det är inte så illa pinkat

Det är egentligen svårt att hitta på något vettigt att skriva Jag å andra sidan har jun aldrig något vettigt att komma med så det borde vara lätt men nej då...

Har varit hos doktorn och fått en alldeles egen bokstavs sjukdom ni vet typ MS ADHS AS CP och det var ju skoj :(

Ska gå på fortsatt utredning så vem vet vart det slutar jag kanske får ALLA bokstavs sjukdommarna Jippieee

På måndag och tisdag ska jag till sjukhus/tandläkare Jag har ju en fobi för sistnämnda men känner mig faktiskt inte rädd eller orolig *ta i trä*


Längtar efter Dick och hoppas jag snart kan åka till Kalmar och vara lite med honom men mamma hotade med att komma hit så.....

Well Bussar o kranar och en bokstavs sjukdom


Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards