Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Fia - 18 maj 2009 19:45

Helt underbart

Jag hade en läkar tid kl 14,30 i Tierp

kl 13.00 ringer min väninna som jag inte har umgåtts med på sååååååå länge och säger att hon och barnen ska komma över o fika

Vad ska jag göra ??

Jag sa välkommen men jag har en läkartid som jag måste passa (hint hint)

Inga problem jag klarar mig ensam hemma tills du kommer

Okey kom ni.....

Åkte till Tierp 10 minuter efter att hon och barnen kom trodde det skulle gå fort Ja hej du lol

Kl 16.30 kliver jag innanför dörrarna och känner en underbar doft av MAT

Hon den lilla ängelen hade haft roligt i mi

tt kök och lagaty en underbart god Tandori kyckling Så vad ville jag ha sagt med allt detta??

Jo välkomna dina vänner även om du måste iväg på något annat en stund Du kan inte bli annat än överraskad


Bussar o kranar och en illasittande ögoninflamation

Av Fia - 18 maj 2009 08:35

Nu blir det fart på kärringrn(syftar självklart på mig själv) Jag har nyss fått prata med min läkare och JA hon skulle skriva ut bantnings tabletter bara 28 st till att börja med men det var en garanti på 2kg och det tär en bit på dom 35 jag behöver få bort UNDERBART

Ni som ahar följt den ena efter den andra bantningskuren gått mer 1kg och sedan gått upp allt igen jag säger bara det finns en räddning !!

Från och med idag eller....nää från det att jag börjar ta dom ska jag bara blogga om verkningar och biverkningar.

En annan sk som jag har missat är ju att förtälja om min ny/gamle pojkvän men det tar vi senare idag dax att krpa till kojs och sova ett par timmar till


Bussar o kranar och en provförpackning REDUZIL

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards