Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Fia - 26 maj 2009 09:26

Hur är det ?? Ska man kunna säga vad som heltst till vem som hels?

det är väl en tanke som många av oss har

Vissa hoppar det grodor ur munnen på titt som tätt (jag är en av dessa)

Sedan finns der folk som inte säger ett ord bara går o samlar massa skit i skallen (sådan är jag)

Ja jag vet det verkar vara rätt så motsägelsefullt men alltså Innom fmiljen dom nära o kära passar man sig riktigt noga för att inte såra När det gäller *utomstående* så kan man säga precis vad man tycker och skämmas resten av dagen men ändå inte ha något dåligt samvete för vem vet OM man träffar denna personen igen


Kanske man skulle vara mer öppen mot familjen oxå?

Jag är i ärlighetens namn lite orolig för en av de mina men säger jag något? Nej just det

Skärpning nu jag ska minsann få fram det jag vill ha sagt


Bussar o Kranar och en rodnande Fia

Idag blir det en youtube snutt istället för alla dessa fina bilder jag lägger upp Mohaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards