Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Fia - 31 maj 2009 20:04

ja det kanske låter hemskt men ni som har läst och följt muin blogg vet hur min mor kan vara

Hon hämtades i fredags och åkte hem idag och gissa vad skönt det är att bli av med henne

Finns nog ingen som klagar så mycket på allt och alla som hon och är det inte om allt o alla så är det om henne själv Hur gammal hon är och skröpplit (77år i Sept)

jag menar om man blir hämtad allt bagagre buret och lämnad med likadana förmåner kanske man kan säga Tack??

Nehej du inte en chans orden var

*Borta bra men hemma är väl ändå bäst*

Får man adoptera bort sin mamma? Eller finns det någon som vill ta över i ca 10år till som jag tror hon kommer att vandra runt på våran jord och förklara hur dåligt man har städat hur dåligt man äter eller ja typ Har du inga andra kläder att ha på dig

Hmmm Kom på Man kanske skulle stoppa in henne till tjuren??


Bussar o Kranar och en folkils mor

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är *DIN*?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Jag gillar nog alla mer eller mindre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖPPNA INTE !!!!


Ovido - Quiz & Flashcards